STRESS

29-01-2016 17:26

STRESS!!

Gisteravond was ik wat op facebook aan het scrollen en bij het zien van de pagina 'Love for writing' dacht ik shit, ik heb echt al te lang niet wat gepoost.

Ik had al mijn moed en creativiteit bij elkaar geraapt (just kidding, i love the writing! <3 ) But you never gues what happend next. Ik log in op mijn webnode accoundje zodat ik kan beginnen met t schrijven van een blog je en ja hoor... 'veriveer je mail...' and all that stuff... maar zoals je ziet alles is goed gekomen en ik blog weer! T was toch wel even een STRESS momentje. Heb je dat ook wel eens? een STRESS momentje?

 

Andere STRESS momentjes? Docenten die je huiswerk op gegeven voor de volgende dag terwel je eigenlijk een Netflix&Chill avond gepland had :P Als je al te laat van huis vertrokken bent en dan gaat alles mis, brug dicht, stoplicht op groen... Zo'n dag waarop alles dus fout gaat, zelfs het smoesjes bedenken.

 

Gelukig is mijn STRESS slechts een kleine momentje, zo een die iedereen wel eens heeft, helaas zijn er ook mensen die er onderdoor gaan...

 

Genoeg over STRESS, laten we het eens over iets positievers hebben! Weekend! Is friday night! Are you going out? 

Ik pas dit keer, ill be that boring girl who will try to study en nog aant opklappen is van een griepje... 

Bron: google.nl 29'01'2016

Enjoy youre weekend and see you soon!

 

-X- TJ